pár fórů

19.08.2009 21:29

 

 

 

 

 
 

 

 

 Baskytarista s bubeníkem padají z mrakodrapu a jeden druhému povídá: "Konečně skončíme spolu."
Buch, buch.

 

 

 Sedí Indián u vodopádu a kouká se na svou ženu, jak pere prádlo.
 V tom z vodopádu spadne kámen jeho ženě na hlavu a zabije jí.
 Indián zkroušeně: "To je už třetí pračka, kterou mi zničil vodní kámen."

 

Jak poznáte, že pódium je rovně?
.                                                                                    
Bubeníkovi tečou sliny z obou koutků rovnoměrně.

                                           

Dva kovbojové se baví: "Já mám nejrychlejší ruku na celém Západě!" - "A to já zase dávám přednost ženám!"

 

 

 "Pane vrchní, hraje ta hlučná kapela také na přání hostů?" 
                       "Samozřejmě." 
                       "Super, tak ať jdou chvilku hrát kulečník, než se naobědvám."

 

  Přijde šerif do salonu a vidí na zemi mrtvého muže.
Ptá se tedy barmana:

"Hráč?"
"Jo."

"Falešný?"                                                                                  
"Jo."


"Poker?"
"Ne, housle."

Malý Indián tancoval okolo ohně, až ho nakonec ožehl. Maminka ho napomíná:
"Kolikrát sem ti říkala, aby jsi si nehrál s telefonem!"                             

Víte, jak poznáte, že za dveřmi stojí bubeník? 
                                  
                                  
                                  Klepání se zrychluje.

  Kovboj rozrazí dveře do saloonu, přijde k baru a povídá:
"Barmane! 10 litrů whisky do lavoru pro koně."
"A vy si dáte co, pane ?"
"Já nic, já řídím!"

Indiánský chlapec se ptá šamana místního kmene:
"Podle čeho určuješ pro všechny děti jména?"
"To máš tak: Když se dítě narodí, donesou mi ho, já ho zvednu na pažích, rozhlédnu se prérií a když vidím třeba v dálce utíkat lišku, tak se dítě bude jmenovat Běžící Liška. Nebo když zrovna sněží, tak to děvče dostane jméno Tiše Padá Sníh. A proč tě to vlastně tak zajímá, Tadyserepse?"

Ptá se farář kovboje:
"Johne, označil si včera všechny zvířata, jak jsem ti předevčírem přikázal?"
"Označil."
"A měl si s tím hodně práce?"
"S dobytkem ani ne, ale s těmi včelami to bylo strašné."

Zpět

Vyhledávání

https://www.ranchmusic.webnode.cz

optimalizace PageRank.cz